Hjelpeaksjon 2014: 1. – 3. sept.

Elevene, foreldrene og lærerne på Engesvea skole er tradisjon tro med på ADRAs årlige hjelpeaksjon. Mandag 1. til onsdag 3. september er de bøssebærere i Lillehammer.

Hjelpeaksjon 2014 fokuserer spesielt på det arbeidet ADRA utretter i Myanmar, Burma, hvor ADRA er med og styrker og utvikler skolesystemet i avsidesliggende områder. Elever og lærere får undervisningsmateriell, lærere får utdanning, og det arbeides med innholdet i skolen; læreplaner og pensum. I tillegg bidrar vi med å reparere skoler og bygge nye skoler. Akkurat nå er tiden for nytt håp for barna i Myanmar! Dørene står åpne. Barna er framtiden og nåtiden i alle land. Det barna lærer, vil for alltid prege og være en del av deres liv. Utdanning er nøkkelen som åpner dørene til fred, stabilitet og vekst i et samfunn. Den gode nyheten er at DU kan være med og bidra!

ADRA_HA2014_annonser_146x107mm_3

Skroll til toppen